banner 1

У світовій практиці ще не було Закону «Як виграти війну»!

4

Ініціатива щодо прийняття закону чи то про реінтеграцію, чи то про де окупацію, чи то про звільнення Донбасу могла прийти в голову тільки тим, хто, по-перше, не розуміє суті законотворчості, а, по-друге, неадекватно оцінює нинішній стан військової (антитерористичної) операції та не аналізує можливі напрями її розвитку.

Є усі підстави стверджувати, що це хворобливе розуміння правозастосовчої діяльності. Не потрібно плутати плани, концепції, програми, доктрини тощо з нормативно-правовими актами, тим більше у вигляді законів.

Дивно й боляче чути аргументи, які інакше як нездоровими фантазіями назвати складно. Наприклад:

1. Законопроект передбачає надати «правовий статус» окремим районам Луганської і Донецької областей.

Пусте. «ЛНР» та «ДНР» вже надано «правовий статус»: вони визнані терористичними організаціями сотнями судових рішень, які прийняті від імені України. Закон не може зламати «статус», затверджений судом.

2.Законопроект не виключає можливості введення поліцейської або іншої миротворчої місії на Донбасі.  

Алогічне. Закон не може моделювати ситуації, тобто встановлювати правила для дій, які плануються у майбутньому. Очевидне правове невігластво.

3.Законопроект передбачає створити єдиний Центр, який буде підпорядкований Президенту України та в який увійдуть представники різних міністерств і відомств.

Неосвіченість. Це прерогатива Президента, який приймає Укази й Розпорядження.

Упустимо ще більш безглузді речі, й задамося питанням.

Хто й з якою метою ініціює розгул правового нігілізму в вищих ешелонах влади?

Зрозуміло, що це «юридично-правовий шатун», але його неможливо затиснути в «руку Москви».

Невже вони дійсно такі безграмотні – там, наверху?!   


Пошук по сайту

vstypai

videogallery

Pravo

fotogallery

videogallery